Telemarketing Centret og mødebooking

Mødebooking kan ofte være en tidskrævende opgave, og mange virksomheder har måske ikke ressourcerne at afsætte til dette vigtige element i virksomheden, oplever Telemarketing Centret.

Hos Telemarketing Centret i Horsens er de eksperter i at håndtere mødebooking og andre opgaver vedrørende telemarketing. Telemarketing Centret er markedets stærkeste samarbejdspartner, når det kommer til mødebooking, og booker for en lang række store virksomheder i Danmark.

Hos Telemarketing Centret sætter de en ære i evnen til at flytte markedsandele, og de ved, hvad der skal til for at skabe succes inden for mødebooking. Telemarketing Centret har over tiden booket omkring 96.000 møder for vores mange tilfredse kunder.

Telemarketing Centret favner bredt

Hos Telemarketing Centret viser deres erfaring dem, at en stor del af deres kunder kommer fra Sjælland, men altså vælger Telemarketing Centrets service i Jylland. Fra Telemarketing Centret i Horsens ringer rundt til hele landet, og med den rolige, troværdige jyske accent skaffer de virksomheder relevante og bidragende mødebookinger.

Dette er dog ikke ensbetydende med, at Telemarketing Centret ikke kan håndtere kunder fra andre dele af landet, da de servicerer virksomheder over hele Danmark. Telemarketing fra Telemarketing Centret er en af de mest effektive metoder for en virksomhed at nå nye erhvervskunder, og dermed øge salget.

Skaber interesse

Mødebooking er broen imellem din virksomhed og en potentiel kunde, det ved Telemarketing Centret bedre end nogen anden. Mødebooking handler om at opbygge relationer og skabe tryghed og tillid. Dette gør sig gældende i alle relationer – uanset om det er i det private eller det offentlige.

Det handler ikke om at sælge varen over telefonen, men om at få virksomheden interesseret i at høre mere og derfra afholde et møde, hvor fokus vil være på salg.

Ønsker man at håndtere sin egen mødebooking i stedet for at have et firma som Telemarketing Centret – som er eksperter i feltet, følger der her nogle gode råd til, hvordan man får mest ud af sin mødebooking.

Hav et mål

Hvad er formålet med mødebookingen? Dette spørgsmål skal alle stille sig før, man begynder processen at booke et møde, forklarer Telemarketing Centret. Hvis der ikke er et klart defineret mål for, hvorfor man forsøger at booke et møde, så vil det hurtigt blive klart for personen i den anden ende, at de ikke kan føle sig helt tryg.

Det handler altså om, at lægge en strategi og en plan. Det er langt fra alle samtaler, der bliver til møder, ligesom det langt fra er alle møder, der bliver til egentlige salg. Derfor skal man lave sine lektier først, så man ikke mister en potentiel kunde, forklarer Telemarketing Centret.

Definer målgruppe og emne

Tid er penge og møder, der ikke er relevante for din virksomhed, eller den anden virksomhed koster penge for begge parter, forklarer Telemarketing Centret. Desuden er tiden brugt på at opstille ufrugtbare møder også omkostningsfulde, da disse kræver timer, der kunne bruges på relevante – fremtidige – kunder. Det er derfor essentielt, at man har defineret sin målgruppe fra starten, pointerer Telemarketing Centret.

Det vil være langt mere værdifuldt at have en liste med 200 relevante kundeemner, end det vil være at have en liste med 2000 udefinerede kundeemner, understreger Telemarketing Centret.

Logistik er alt

Logistik er essentielt i ordenligt mødebooking, det ved Telemarketing Centret. Booking af møder kræver et overskud og en planlægning af tid, for ellers kan der let opstå problemer med dobbeltbooking eller tidsplaner, der skrider. Et sammenspil mellem sælgers og den booking-ansvarliges kalender er derfor vigtigt.

 

Hvis mødebooking er noget, din virksomhed har brug for håbes det, at disse råd kan hjælpe på vej. Ellers kan man altid kontakte Telemarketing Centret og få vores eksperter til at hjælpe.

 

 

 

 

You may also like...